Misstag

Ibland när man sitter och testar eller ska göra något så får man en helt annan effekt än vad man har tänkt sig. Många gånger kastar man det i runda arkivet men ibland kan det bli en helt läcker sak! Så kasta inte om det blir fel - det kan gå att använda iallafall.

På nedan kort använde jag en bit glossy, färgade in med distress och sprayade glimmer mist på den.
När det torkat så tog jag en av Tims swirlar och StazOn dynan och stämplade. Stämpeln nästan fastnade så jag tog det försiktigt och blev snopen över resultatet. Det stämplade blev liksom lite embossat på en del ställen - faktiskt väldigt läckert! Nu är det ju inte säkert att bedriften kan upprepas men jag ville bara berätta att ni ska inte slänga - titta och upplev resultatet!
Stämpeln är en Angie-B.



Ha det gott!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Fantastiskt kort! Och kul att du upptäckt en ny teknik! Ska testa vid tillfälle ;)



Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback