Alcohol Inks kort

Jag är en periodera vad gäller tekniker och vad jag gör. I veckan fick jag ett sådant sug efter attkladda och leka så då åkte mina Alcohol Inks färger fram.

Här hittar ni Tim Holtz demo video på hur man använder dem.

Och här är mitt kort.








Papper: Glossy paper

Färg: Alcohol Inks by Rangers

Övrigt: Knappar och lite snöre

Stäplar: Tim Holtz , Personlig Stämpel

Jag gjorde att antal olika bakgrunder som jag sedan valde ut 2 att stämpla på. Jag har sedan en hel påse gamla knappar från loppis, och dessa fick sig även de en infärgning.

JAg måste bara tipsa er om att prova detta det är så härliga färger att jobba med.


Sedan kommer ni ihåg min LO från början av veckan???
Denna:


Jag har nu lagt till lite mera så den nu är lite mera Hönan ;-)



Kram och tack för mig denn aveckan.

Anna-Lena aka Hönan
DT Inkywings



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback