Veckans tag!

Vi ska under ett par veckor visa varsin tag som vi skapat med jultema så höll ögonen öppna för inspiration!

Jag gjorde en annorlunda tag av Tim H
snögubbe. Tog 2 vita kartongbitar, de var av tunnare sorten så därför valde jag att använda två. Skar ut lagom bit för att passa på hans die. Jag använde dubbelhäftande tejp till att montera ihop bitarna samt att jag på båda sidor satte tejp utan att dra bort skyddet. Stansade ut gubben.

Sedan valde jag att på den ena sidan ha vit flock :




På den andra sidan valde jag att använda blått glitter:



Min tag går att använda på många sätt, du kan hänga den i julgranen, i fönstret, som en extra dekoration på ett paket, du kan bara måla en sida vit med ex Studio och sedan stämpla en text, du kan skriva ut en text och häfta/limma fast, klä in den i någon dekorativt papper, du kan stämpla och måla på ena sidan, skriva Till/Från på baksidan eller någon personlig hälsning m m, det är som vi alltid säger, endast din fantasi sätter gränser.

Må så gott!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback