Stampscapes - 7

Som omväxling till kort kan man göra små dekorerade tags med Stampscapes, det är roligt att skapa i det lilla formatet. Här kommer en kavalkad med varierande motiv.













Och här har jag samlat alla stämplar jag använt till tagsen på en enda bild. Gemensamt för alla tags är att motiven är stämplade med Memoriesdyna och jag har använt en Ink Blending Tool och färg från distressdynor till färgläggningen. Vissa små detaljer har jag målat med Promarkers.




Detta var mitt sista inlägg om Stampscapes och som gäst-DT hos InkyWings för denna gång. Det har varit jätteroligt och utmanande att jobba med ett tema och jag hoppas att jag inspirerat många att våga testa dessa härliga stämplar. Kolla in
Stampscapes-sortimentet i butiken, där finns mycket fint att välja bland!

Tusen tack till er som följt mina inlägg och för alla snälla kommentarer jag har fått under veckan!



Lycka till med "Stampscapandet" och på återseende här eller i min egen blogg!

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Zarah

Du är så makalöst duktig! Dessa är heeeelt fantastiska!

Postat av: lenislenis

Du har VERKLIGEN inspirerat mig! Jag äger dock inga Stampscapes-stämplar så nu "måste" jag investera i såna ;) De står högt på önskelistan :)

2010-11-07 @ 22:31:09
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback