Stjärnor!

Jag är, av någon outgrundlig anledning, överförtjust i stjärnor i alla dess former och de återkommer ofta på både kort, alter och layouter. Därför kommer denna vecka att innehålla ovanligt många stjärnor...! :0)


 Vi börjar med en layout, här i storlek 8x8".

Här har jag använt mig av spillbitspapper och en vit cardstock som bas.



Jag har stämplat med stämpeln
Stjärna med snöre med Distressfärger på ett akvarellpapper och sedan klippt ut dom och fäst dom med 3-d kuddar.



Här har jag även stämplat med stämpeln Stjärna med stjärnor direkt på pappret och sedan fäst de små på samma sätt som ovan.

Jag brukar ofta använda stjärnor på pojkiga kort eller LO´s. Tycker det är ett stilrent men utrycksfyllt sätt att dekorera på utan att det blir för "gulligt".

Snart kommer det fler stjärn-tips!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback