Present förpackning

Veckans sista inspirations inlägg från mig blir en praktisk presentlåda för sommarens alla grillfester m.m.

Min man flyger fram och tillbaka till jobbet, och sist kom han hem med en vinlåda förpackat med en vinglas, perfekt att ha med som gåbort gåva. Men lådan såg ju så trist ut :-) Så jag tog och piffade till den lite ;-)


Den runda lådan till glaset har jag enkelt klätt med cardstock och ett lager mönstrat papper, detta kunde jag inte dekorera så mycket mer då inte flaskan skulle få plats annars.



Papper:
Bo Bunny Calypso Life, Bo Bunny Calypso calypso, Cardstock blå, röd, gul
Stämpel:Vänskap är kärlek
Övrigt: Tim Holtz Bigz Dies Baroque, TH Tattered Florals  Martha Stewart stans Royal Butterfly, Martha Stewart storfjäril, Martha Stewart doily lace, band silky crush red.

Kram Anna-Lena aka Hönan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback