Använd dina pennor.

Jag hade en lång period för ett par år sedan då jag ritade konturer på precis allt. Jag tyckte inte någon Lo blev färdig utan de där strecken. Jag ritar fortfarande konturer men inte alls i den mängd som då.

När man skapar ett alster med lager-på-lager och samtidigt använder papper i liknande nyanser så är pennan ett utmärkt sätt att visa "höjden" och det göra att det platta intrycket försvinner.



Den här Lo'en är skapad med BoBunny-papper i en härligt brunorange färg,
Delilah-You & Me och Kitchen Spice-Kitchen Spice. Det tredje papperet är från Prima, Watercolor Rainbow-Tropical lagoon. Jag har också använt ett litet tårt/kakpapper som jag har färgat in med hjälp av Distressdynor och Tim Holz blending tool. Övriga dekorationer är blommor som jag stansat ut med EKs retroblomma medium samt Martha Stewarts Hydrangea. Tagsen och Mini alpha stickers hittar ni också i webshopen liksom en mängd olika pennor såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback