Med få medel

Ibland vill man bara skapa något snabbt och enkelt, få ut en tanke ur huvudet liksom. Allt behöver inte vara så perfekt och välordnat och planerat utan bara ren improvisation.

Den här Lo'en gjorde jag med två tankar i huvudet. Glimmer Mist och spillpapper.



Ett lekfullt foto senare så var lo'en i stort sett klar. Jag älskar 8x8 formatet för just den här anledningen, det är mycket enklare att dekorera "lagom" än lo'er i 12x12.

Förutom mina spillpapper och en Glimmer Mist i en lekfull blå/turkos fäg har jag använt cardstock, en kantstans från Fiskars, härliga stjärnstämplar från the Greeting Farm, bling från Prima och alpha-stickers från My Little Shoebox. Välkomna in i
shopen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback