Älskade Unge

Den här veckan har jag scrappat mina tre barn och några andra personer som beryder mycket för mig och som jag älskar.

Först ut är min mellanpojk och Älskade Unge Verner. Vi står inför en stor utmaning då han under våren fått diagnosen tourette & ADHD och jag känner att det är viktigt för honom och mig att dokumentera hur det är hur han mår och hur vi mår. Men detta blir ett kommande projekt, nu börjar jag med hur mycket jag älskar honom, något som behöver upprepas många gånger för alla ;-)



Papper: Bo Bunny
Mammarazzie PolkadotMammarazzie Stripe Mammarazzies Tabloid,
The Girls Paper by Margie

Band: Spets Prima, Diecuts ark Mammarazzie, MLS Mini Alpha Stickers black, Tim Holtz Tiny attacher

Kram
Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback