Sommarens nyheter

Surfade runt lite och ramlade över nyheter från Ranger och BoBunny!

Kolla här vad som släpps på sommarens CHA-mässa! Jag kommer beställa hem dessa så fort jag har möjlighet!

Bo Bunny - minst två nya serier, dessa hittade jag nu, kanske släpps det fler?





Nytt verkar vara dessa "collection packs" vilket är smidigt för den som vill ha alla papper i serien i en smäll. :-)

Hos Ranger hittade jag lite smått och gott, bl.a detta:


TAGS! Kan man aldrig få för många av - smidigt när man vill göra nått "litet" eller öva. :-)


Multi-medium i dom små "stickles-flaskorna". Smidigt med mindre förpackning som inte torkar ihop innan man hunnit använda allt. Man kanske bara vill "testa lite" och då kan en burk vara både för stor och för dyr. Bra tänkt!


Inte helt oväntat! Stickles i dom nyaste distress-färgerna. TACK Tim! :-)

Och vet ni... jag har sett sneak peaks på Tims nya stämplar, nya sizzix-dies mm oxå och det är helt uuuuunderbara saker!!! Vill du oxå se? Spring då till Tims egen blogg - han presenterar dom bäst själv. :-)
http://timholtz.typepad.com/my_weblog/

InkyWings tar semester v.30 + 31 och då är både webbutik och lager helt stängt. Åter igen v.32 på halvfart - dvs jag går in och jobbar undan någon dag per vecka. Alla ordrar som inkommer v.30+31 som beställs mot faktura (ENDAST!) och håller vikten under 2kg skickas fraktfritt. :-) Gäller ej förhandsbeställningar eller personliga stämplar. (endast försändelser inom Sverige) Hänger hela din order på en specifik vara måste du vara tydlig med hur ordern skall behandlas om den varan är slut! Jag packar och skickar i turordning från v.32 när jag börjar jobba igen och det utgår alltså inga bekräftelser på dessa ordrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback