Hej i värmen / Livet under ytan

Ni var väl på Papperskraft i helgen!! Tack alla utställare, mässbesökare och medhjälpare för en helt underbar och varm helg. Detta gör vi väl om igen?

--------------------------------------------------------

Sommaren är här med alla härliga semesterfoton. Jag och min familj har redan hunnit varit en vecka i en hyrstuga nere på västkusten och vad vackert ni har där nere! Ni kommer nog få se en hel del Lo'er med foton därifrån eftersom jag kom hem med närmare 1500 foton..

Livet under ytan (8x8)


Det här fotot är ifrån ett besök på Havets Hus i Lysekil, ett mycket uppskattat besök vill jag lova.
Det härliga blå papperet från Melissa Frances passar perfekt till akvarievattnets blåa färg och "bubblorna" från YouDo är som gjorda till härliga vattenmotiv.
Övriga varor från InkyWings är manilla-tags samt alpha-stickers från October Afternoon.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Jättefin! Väldigt mycket undervattenkänsla! :D

Postat av: Yena

Vilken jättefin LO!!! Jag har aldrig gjort en LO själv, utan håller mig till kortmakeri, men jag tror minsann att lusten att testa kommer krypandes!!

2010-07-05 @ 21:28:53
URL: http://yenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback