Lite USA-nyheter

Nudå börjar det väl bli hög tid för lite nyheter från det här landet. ;-)
Block med papper från Tim Holtz
En kartongskärare längst ner och en pappers-distressare (ruggar kanten) längste upp från Zutter. Den där ruggaren kändes totalt onödig ända tills vi testade den själva, då insåg vi att den var helt underbart smidig. Vi sa åt dom att vi vill ha en som passar Europeiska elnätet och då kom dom på att det hade dom ju inte alls tänkt på... *suck* Glömde dock kolla om den ändå tål 220v för då räcker det med en adapter på kontakten... och det har vi ju nu. :-)
Det kommer nya produkter från Tattered Angels. Glimmer Glam, Glimmer Glaze och Chalkboard. Jag har hunnit testa dom alla och dom är otroligt roliga att jobba med. Glimmer Glame och Glaze är ungefär som nagellack i koncistens och färgtyp. En av dom (minns inte vilken nu) är med glitter och den andra är bara skimrande som Glimmer Mist. Alla olika färgtyper kan blandas och användas tillsammans. Superläckert!
Lite exempel gjorda med Distressfärger och Mini Mister.
Nya distressfärgerna. Mmmmm, läckra!
Tims nya stämplar.... *suck*
Om ni räknar uppifrån och från höger till vänster så har jag beställt följande:
Nr: 2,4,6,7,9,11  Inte alla alltså, men är någon intresserad så går det bra att förbeställa!
Håll utkik efter dom här godbitarna!
Det är dies som Tim Holtz tagit fram i samarbete med Sizzix! Sjukt läckra.
Dom tre långa bårderna är den tunnare typen av die, och resten är den tjocka dien med stålkanter som klarar att stansa chipboard etc.
Kant-dies!
Nya dekorationer från mr Holtz. Boken är oxå beställd. Jätteläcker med instruktioner på dom nyaste teknikerna Tim brukar använda sig av.
En jacka sydd i grungepapper. Häftig va?
Nya Spellbinders
Fler nya Spellbinders.
En av Bo Bunnys nya serier. Har beställt alla papper.
Har även beställt dom flesta papper ur 2 andra serier och ett par ur en 4e serie. :-)
Tim Embossar metallblommor med distress embossingpulver. Sjukt läckert.

Ja, det var vad jag hade att bjuda på just nu, det var med andra ord det jag hittade i bland alla foton just nu. ;-D  Det har blivit en hel del men jag väljer att visa nyheter som kommer dyka upp hos InkyWings, som ni alltså kommer att kunna beställa. Riktigt när dom dyker upp vet jag faktiskt inte, men det gäller att hålla utkik på hemsidan mm. Jag vill inte ta upp förhandsbeställningar på dessa förrän första omgången kommit hem så ni får helt enkelt vänta. Så fort något kommer hem så läggs det ut i webshopen så det är där ni kommer hitta det när det finns hemma. Det kan oxå vara smart att regga sig för ett nyhetsbrev så kommer ni få veta direkt när det händer något nytt.
Nu har vi snart sista kvällen här i USA och vi ska gå ut och äta lite om några timmar. I morgon kväll sätter vi oss på flyget hem igen. Trist för nu har man ju börjat komma in i det här livet lite... ;-D Försöker oxå förtränga hemresan som tar ca 15 timmar på flyget... phu...
På måndag den 1 feb. öppnar jag igen och börjar packa ordrar *i tur och ordning* så ha tålamod och invänta en bekräftelse, jag kommer jobba så fort jag kan och så mkt jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Cina99

Nu har jag drägglat ner tangentbordet igen...

Postat av: Yena

Jättekul att få se lite av nyheterna! Den där pappersserien från BoBunny ser ju underbar ut!

2010-01-28 @ 19:39:42
URL: http://yenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback