Julstök

Hur går det med alla julfotografier? InkyWings har fortfarande en hel del juliga dekorationer och fina BoBunny julserier i lager.
Själv scrappar jag endast enstaka fotografier från julen och de hamnar i samma album som mina andra Lo'er. Men är du en duktig fotograf som fyller hela minneskortet bara under julafton så tipsar jag om att göra enklare minialbum med hjälp av
BIA eller varför inte ett läckert påsalbum för att få plats med fler fotografier. Dessutom har de flesta framkallningsfirmor idag fina fotoböcker som ett enkelt alternativ.



Det här är faktiskt fotografier från förra julen, men även dem ska ju bli scrappade någon gång. Jag har använt BoBunnypapper ur tre olika serier: Kitchen Spice-Allspice, Love Bandit-Tweetheart och ST Nick-Stocking. Dessutom har jag använt de söta lussebullarna från YouDo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback