Mammas lilla hjärta

Nu stundar alla hjärtansdag och inte bara det, på onsdag börjar 10 dagars firande av Inkywings som fyller 10 år!!! Det ni, jag kan lova att det kommer massor av erbjudanden och roliga tävlingar.

På onsdag börjar Inkywings födelsedags Crop, ni hittar all ainformation inne på
Inkywings tävlingsforum.

Men jag börjar veckan med lite hjärligt tema.



Har använt mig av Cardstock och mönstrat papper från Bo Bunny. Som fotomatta har jag använt mig av förklistrad canvas så rolig att måla och stämpla på. Grungeboard hjärtana är infärgade med Distressdyna samt lackad med Glossy accent.

Dekortioner: Blommor,  Hattnål, Grungeboard, Thickers bokstäver, Brads

Imorgon blir det  en blommig tutorial.

Kram Anna-Lena

Kommentarer
Postat av: ScrapLinda

Åååååh, vad härlig den var!!! Blomhörnet var ju superhärligt!!

Postat av: Gurkiss Scrappande

Helt underbart LO.



Skoj med födelsedags firande och Crop :)



Kram Gurkiss

2010-02-08 @ 14:36:36
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Ulrika Karlstrand

Superfin!!! och vilka underbara bilder på din dotter :-).

2010-02-09 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback