Nyårs choklad

Jul lugnet har kommit men tyvärr såhar inte tiden räckt till att få pyssla så mycket som jag ville men idag har jag smitit åt mig en stund :-)

Jag har gjort en chokladkake kort som jag ska ge bort i nyårs present.



Jag har vikt runt ett craft färgat cardstock som jag sedan maskat och Glimmer Mistat. Uppe på har jag stämplat med Heidi Swapp clearstamps från TAttered Angels.

Jag stansade ut en Tag med Tim Holtz dies i en bit genomskinlig plastförpackning. Denna embossade jag sedan i en embossingfolder.

Knöt runt ett band och satte dit någr ablommor och en Nyårs hälsning. KLART! :-)

Nu ska jag ta tag i lite Julfika och hoppas att det blir mera pysseltid imorgon.

Kram och God Fortsättning
Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback