Lisas jultag

jajjemen, tänk att till och med jag har fått sitta ner och skapa lite. Och roligt var det!

Nu hade jag väl helst suttit mest ett par veckor och pysslat, men man får nöja sig med det lilla gissar jag. :) Eftersom jag hade framme lite Tim Holtz stämplar så fick det bli sånna på min tag. 



Har färgat in med två gröna nyanser från kanten och sedan skrapat kanten och haft på en mörk brun färg där. Jag stämplade noterna i den första ljusaste gröna färgen. Träden stämplade jag med mörk grön och embossade sedan med distress EP i mörk grönt. Texten stämplat i rött och kvistarna runt kanten i mörkgrönt. Satte på några blad och rosor i nedkant och färgade kanterna på rosenknopparna röda och hade på rock candy stickles (den som är genomskinlig). Knöt en rosett och satte fast rosetten på tagen med det rödprickiga bandet gm hålet. :)

Hoppas det blir många tags i stugorna till jul.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Hej.

Jag har just hittat din blogg och är helt såld! Du gör väldigt vackra kort, och jag uppskattar verkligen att du lägger tid på att förklara dina promarker-färgläggningar.

Jag kommer att titta in ofta!



Mvh Mickaela

Postat av: lenislenis

Snyggt!

2010-12-15 @ 23:24:29
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fin tag!

2010-12-16 @ 10:45:44
URL: http://mummlan.blogspot.com
Postat av: Sara-SaGam

Underbar!

2010-12-16 @ 22:11:11
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback