Gott Nytt År!!

Idag är det nyårsafton vi välkomnar ett gott 2011! Må det bringa lugn, ro och pysseltid med sig!

Mina döttrar frågade mig idag när det är dags och plocka bort julen och för dem lät den 13 januari som en evighets evighet. Jag älskar julen men även jag börjar få nog, i alla fall på pysselbordet. Så i väntan på en bunt julfotografier som är beställda så har jag tagit en paus från skapande med jultema.

Idag plockade jag fram ett gammalt foto på mig och min bror på min dopdag och här är resultatet.





Jag skapade den här Lo'en helt utan mönsterpapper och använde istället självhäftande canvas som jag färgade in med glimmer- och chalkmist.

De härliga blommorna från BoBunny har jag matchat ihop med några metallbald och pärlstrån. Sedan använde jag en gammal journalingruta som bakgrund till min titel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback