Enkla julgåvor

Julveckan är här och paniken lägger sig som ett lagomt samvete runtomkring mig... hur har ni det?
Jag har massor med små gåvor som jag borde gjort för länge sedan men efter några veckors sjukdom här hemma så gäller det nu att skapa lite snabba enkla men ändock roliga gåvor. Så dett ablir mina tips denna vecka.

Först ut är en enkel påse med Vit ischoklad-godisar.



Jag stoppade ischokladen i en cellofanpåse. Sedan tog jag ett cardstock med måtten 15 x 16 cm och vek denna dubbel.

Sedan skar jag till 2 mönstrade papper med  måtten 15 x 14 cm och 15 x 12 dessa vek jag dubbelt och rev neder kanterna på. Tejpade sedan samman de tre papprena.

Stansade ut en biljett med hjälp av Tim Holz Ticket dies och stämplade med Godjul stämpeln från InkyWings biljett stämpel.

Sedan tog jag ett rött band jag hittade i lådan och limmade sedan fast en röd blomma.

Klart och det tog 10-15 minuter, snabbt och enkelt och roligt attge bort.


Papper: Röd Cardstock. Julpapper
Dekorationer: Röd blomma,
Tim Holtz Tiny Attatcher,
Övrigt: Tim Holtz Ticket dies, InkyWings GodJul biljettstämpel

Kram
Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback