:: choklad gåva ::

Så här i juletider blir det en hel del smågåvor som delas ut till höger och vänster. Det är alltifrån dagis- och skolfrökenpresenter till symboliska små julklappar.
Och vad är ett mer säkert kort än choklad?? Ja, iallafall till dom flesta.. ;0)



Jag har vikt en liten box precis lagom för två stycken chokladbitar.
(Det går givetvis att välja att ha annat än choklad i den också...)



Här är den snett från sidan.



En närbild på den ursöta snögubben från
Greeting Farm.
Färglagd med Promarkers.



Och slutligen en bild på boxen utan chokladen.
Jag har gjort egna paperfrills genom att dra en bit cardstock genom en Paper Crimper och sedan skära det i smala bitar. Knöla ihop dom lite och - vips - egna paperfrills. Jättefint att stoppa i en låda eller box.

Jag har återigen använt mig av papper från Bo Bunnys Midnight Fost.

Storlek/Size: 10x12 cm
Stämplar/Stamps: Greeting Farm
Papper/Papers: Cardstock, Bo Bunny - Midnight Frost
Ink/Färg: Distress - Vintage Photo och Tea Dye, Memento- Tuxedo Black
Färgläggning/Coloring: Promarkers
Övrigt/Embellies: Martha Stewart - kantstans, Minirosor, Prima blommor, Band, Spellbinders Nestabilities, Pearl Maker


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken utmärkt gåbort gåva, jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback