Åsas Jul-Tag

Ja, då var det min tur att smita in i bloggen och inspirera med min jul-tag! Ni har väl inte missat Tim Holtz "12 tags of Christmas"?? Helt fantastiskt! Och många jättebra steg-för-steg beskrivningar. Jag har själv lärt mig flera nya användningsområden för både hans dies och embossingfoldrar. Klurig kille det där.. ;0)



Jag har använt två av Tim Holtz dies. Huset och staketet.



Huset och staketet är embossat med Bricked & Wooden.
Och sen har jag använt snöpennan och strött på massor av glitter på densamma.

Hoppas ni inte missar all den fantastiska Stampscapes inspirationen vi får av Pia denna vecka!

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: lenislenis

Snyggt!

Postat av: Pippin

Så himla läcker tag! Gillar verkligen 3D-känslan.

Kram

2010-12-09 @ 16:58:47
URL: http://pia-design.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback