Anna-Lenas Jul Tag

Idag är det jag som gäster Chruss vecka med en jultag, i lite Tim Holtz anda.

Här är min tag.










Jag har utgått från
Tim Holtz tag stans, och stansat ut i kartong klätt med Basic Grey papper.

Sedan har jag färgat in papperet med distressfärg, sedan har jag stämplat stjärnor med en Faded Jeans distressdyna och Tim Holtz stämplar.

Huskanten är utstansat med Tim Holts Kantstans dies Town Scape. Sedan tog jag en stjärna ur ett Grungeboard ark och dessa två har jag sedan embossat med Utee, platina.

Nameplaten är även den från ett grungeboard ark men den är infärgad med distressdyna och sedan doppad i Clear Utee.

Så det var min juliga tag. Tror nog att det blir många sånna för mig i år :-)

Kram Anna-Lena

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vilken läcker tag! Superduperfin!!

Postat av: lenislenis

Snyggt som sjutton!

2010-12-02 @ 01:25:05
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

supersnyggt.. älskar de små husen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback