Vi firar in våren med färg

För mig och säkert för många för er så hör det liksom till att det ska vara mycket färg på våren. Äntligen börjar ljuset vara längre, vi behöver inte klä på oss lika mycket när vi ska ut och naturen börjar visa sina vackra färger.

BoBunnys Flower Child är verkligen sådär färgsprakande som bara våren kan vara och denna kollektion har jag fått äran att få använda under min vecka här på bloggen



Under ett kallt påsklov tog vi i vår familj årets första minisemester, en 23 timmars kryssning till Åland. Uppe på däck var vindarna allt annat än varma och dottern var inte sådär överförtjust över att behöva bli fotograferad just där. På det här fotografiet ser man hur vinden riktigt griper tag i henne.

Jag började med att spraya en blandning av Perfect Pearls och vatten på den vita cardstocken. Perfect Pearls ger inte så jättemycket färg, utan mer glitter med en hint av färg. Sedan använde jag mig av mina BoBunnypapper för att skapa en bakgrund till fotografiet.

 Det randiga papperet har jag knöglat till och sedan sprutat vatten på för att det skulle bli lättare att hantera innan jag häftade fast det. Blommorna är utklippta fån ena papperet. För att skapa lite fler detaljer satte jag dit ett par tags och Dew Drops.

Material från InkyWings är:

Papper:
BoBunny- Flower Child- Peace Scalloped Circle, BoBunny-Flower Child-Stripe, Cardstock.

Färg: Perfect Pearls

Dekorationer: Dew Drops, Manilla Tags

Bokstäver: Alfabetsstickers från Jennie Bowlin , thickers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback