Vår i Luften

Visst är det underbart nu när snön försvinner?! Ja inte alla lortkläder man måste tvätta varje dag men annars, så njut fota alla härliga vårögonblick och Köp sedan nya härliga våriga papper;-) och scrappa era vårfoton.

Det har jag gjort!



Papper:
Bo Bunny Jazmyne Wellspring. Cardstock Vanilla
Dekorationer: Band/Silky Crusch Olive, Bling, MLS Mini Alphabet Stickers Black, Thickers.
Övrigt: Blomma/Retrostans Medium, Stickles Icecle, Perfekt Pearl Forever Violet, Mini Mister

Det underbara papperet från Bo Bunny har lite glittrig effekt på blommorna. Detta ville jag lyfta fram så jag använde mig av Stickles och Perfekt Pearl för att ta fram detta. Mitt Perfekt Pearl blandade jag i en Mini Mister med vatten och npgra knivsuddar Perfekt Pearl, sedan sprayade jag detta över ett vitt papper som jag sedan använde som journaling bas. Tyvärr syns inte den underbara pärlemoreffekten på fotot.

Även den utstansade Retroblomman har fått några duster av mitt Perfekt Pearl, och för att ytterligare glimmra till det har jag lagt ett lager stickles på blomman. Även mina VÅR bokstäver fick ett lager Stickles.

För att få en vårig mjuk känsla har jag limmat fast ett Band i nederkant på mitt mönstrade papper. Dett agjorde jag med hjälp av limpistolen, en liten bit i taget och sedan veckar man bandet då får man det perfekt vågigt.

Nu så ut och fota våren och scrappa dina bilder;-)

Kram Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback