En liten Kram

Vissa dagar blir jag så inspirerad av att sitta och gå runt bland olika bloggar och se vad mycket det skapas runt om i världen:-) Helt otroligt vad dukig vi scrappare är att dela med oss.

Hittade ett kort som det jag nu har gjort på en blogg där det fanns så mycket fin. Mitt problem var bara att nu när jag vill länka till det inlägget så hittar jag det inte...

Men här är kortet i alla fall:-) Ett toppen kort som går snabbt att göra och som du fekorerar så mycket eller lite du vill.



Fram sidan då kortet är ihopvikt. Min lilla skrynklade bandkant som jag har på allt just nu:-)





Innuti har jag sprayat ett vitt papper med Perfekt Pearl och stämplat med Crackel stämpeln. Ett ordspråk, lite band och några utstansade fjärilar.



Kortet uppvikt innuti.



Baksidan uppvikt.


Papper: Bo Bynnu -
Jazmyne Dew Drops & Jazmyne Botanical & Jazmyne Plush
Stämplar: Crackel, Lyckans Fjärilar
Dekortaioner: Crushed Silky band
Övrigt: Perfect Pearl, EK Succed rund och scalloped stans


* * * * * * * * * * * * * * * * *


Ni kommer väl ihåg att Inkywings finns på Kort & Scrapbokkingmässan i Avesta till helgen. Mer information om denna hittar ni här.



Kram Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback