Sprakande orange med BoBunny

De färger som jag använder tveklöst mest i mitt skapande är turkost samt orange. Dessutom älskar jag prickar så när jag kom in i InkyWings lager härom veckan och lade ögonen på BoBunnys nya kollektioner kan jag utan att överdriva säga att jag hade hamnat i himmelriket. Tänka sig att kollektionerna går i de härliga färgerna turkost, orange, brunt och rosa. Dessutom är några av dem prickiga.

På den Lo ni får se idag har jag använt de härliga prickiga oranga Sesame från kollektionen kitchen Spice som bakrundspapper. Det randiga AllSpice från samma kolektion fick införa lite mer färg, jag som annars ofta fastnar i det monokromatiska.

Första gluggen (8x8)


Sedan har jag faktiskt klippt ur ett par lövkvistar från Pretty från kollektionen Delilah för att dekorera med tillsammans med en journalingruta från K&Co. Sedan har jag strött på lite oranga Dew Drops från burken Flame tillsammans med kronblad från en sönderklippt blomma som också är från BoBunny. Som pricken över i har jag penslat på lite Crackle Paint i färgen Picket Fence lite här och där.

Detaljbild



Nästa gång får ni lite tips på hur ni ska använda era LePlume pennor och så fortsätter vi givetvis med BoBunnys härliga kollektioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback