Enastående

Lo'en som ni kommer få se idag är faktiskt den första jag gjorde med BoBunnypapperna. Den första jag gjorde men den sista ni får se, för den här gången i alla fall.

För mig blev den här Lo'en speciell, liksom en nystart. Jag har alltid perioder då jag scrappar mer eller mindre. I våras kom jag i stiltje, provade ett nytt format för att komma igång igen men det lyckades inte riktigt. Under senvåren och under hela sommaren och nu i början av hösten har det mest bara blivit kortmakeri, vilket har varit jätteroligt. Men jag har saknat min lust till scrapbooking. Så gjorde jag den här lo'en i mitt gamla format 8x8 och min skaparlust liksom förlöstes.

Titeln på lo'en blev enastående, vilket fotografiet på min dotter verkligen är. Dessutom passar det även in på BoBunnys papperskollektioner. Det här är en Lo som jag är mycket nöjd med.

Enastående (8x8)


De BoBunnypapper jag har använt är Kitchen Spice Cinnamon till bakgrund, Kitchen Spice Kitchen Spice samt Delilah You & Me. På Kitchen Spice har jag häftat fast web-band i färgen Ivory. Jag har även använt en journalingruta från K&Co i matchande färg som dekoration.


Sedan har jag stansat ut Retro Flower LargeCinnamon och You & Me. På dessa och även på ett par av BoBunnys blommor ur kollektionen Delilah har jag satt fast minipärlor i färgen koppar med hjälp av 3D-lack. De små oranga blommorna är från Prima. De bruna stjälkbladen är urklippta från Kitchen Spice Kitchen Spice.

Det var allt för den här veckan. Jag hoppas att vi ses på
PappersKraft i Partille nästa helg. Trevlig Helg! Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Scraphorse - Åsa

OJ så fin!!! Jättefin!

Postat av: Elisa

Fantastisk LO! Helt underbara färger har du använt. Jag håller med om att fotot är speciellt, man kan fundera över uttrycket hon har - och tolka det på olika vis! Söt som socker är hon också!

2009-09-19 @ 19:13:45
URL: http://elwa.se/galleri
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jisses!! - vilken vacker LO, enastående! :D

2009-09-20 @ 09:46:10
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Agneta N

Enastående vackert!!! Helt fantastisk LO med passande färger och en massa vackra blommor till det fina fotot, väldigt lyckat!

2009-09-20 @ 16:09:26
URL: http://agnetaskort.blogg.se/
Postat av: Willea

Den här layouten är otroligt vacker!!! Kan inte sluta titta på den!

2009-09-22 @ 20:08:45
URL: http://willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback