Sommar, sommar och sol..

Nu lämnar vi julen bakom oss, eller rättare sagt framför oss. BoBunnys julkollektioner är verkligen härligt juliga, men även om det förekommer en och annan tomte eller snöflinga så kan man utan problem även använda papperna till sina ojuliga projekt. Här har jag tagit ett riktigt somrigt foto och skapat en färgsprakande röd sommarLo.

I jordgubbslandet (8x8)


På ett vitt cardstock har jag satt fast pappersremsor av de röda papperna St Nick, Stocking och Tis is the season, Snowflakes. Sedan har jag dekorerat med en tag, brads och Tim Holtz härliga Filmstrip ribbon. Sedan finns det
en uppsjö med färger på de härliga bokstavsstickersarna i butiken.
___________________________________________________________________________________________

Slutligen har jag även gjort ett enkelt kort med ett par av de nya stämplarna som släpps på mässan i Karlstad i helgen.


Visst är de nya stämplarna med surftema urhäftiga. Här har jag använt en bil och två palmer. Det turkosa papperet är faktiskt också från BoBunnys julkollektion, nämligen Tis is the season, Stripe. Den enda dekorationen är en rad med häftklamrar som jag satt dit med Tim Holtz Tiny Attacher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback