Höstlåda

Idag tänkte jag visa en liten papplåda som jag bigat och vikt. För att Biga olika lådor finns det mallar om man söker på nätet.
Men man kan också ta en bigplatta t.ex.
Scor-Pal Bigmall CM-skala


På  lådans kant har jag sedan stansat en bård och klistrat fast, båden är stansad med
Stans - Martha Stewart - Arch Lattice.






Motivet är Angie B - AB – Lång Pumpa – stor målat och stämplat med Le Plum pennor. Hösten texten är den runda Höstcirkel stämpeln som jag sedan stansat ut med en cirkelstans.

(Papperet är mitt eget).

Lådan har jag nu tänkt fylla med god mörk choklad och ta med när jag ska bort på middag hos vänner.

Ha en trevlig dag i höstens solsken!
Kram Anna-Lena


Kommentarer
Postat av: PysselVera

Jättefint!

Jag brukar plocka isär/veckla ut små papplådor som jag har hemma och använda som mall, men det är ju smartare att använda färdiga mallar från nätet kanske =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback