Fånga Dagen

Dagens tips är Runda Textstämplar.

Du kan snabbt och enkelt skapa ett stilrent och snyggt kort med dessa textstämplar, eller med biljettstämplarna.
Jag har använt mig av min runda Fånga Dagen stämpel. Denna är utstansad med min stans och sedan fäst på en scalloped cirkel utstansad med  mina Nestabillities.

Jag skapade en bård bakom stämpelmotivet med hjälp av min
Stans - Martha Stewart - Floral Lace.

De mönstarde papperna är: BoBunny - KITCHEN SPICE Sesame och 
BoBunny - KITCHEN SPICE Kitchen Spice

 





Jag vill sluta med att tipsa om personliga stämplar. De finns att beställa i shopen under menyn Personliga stämplar. Där hittar ni flera roliga varianter på dessa. Det är så roligt att få sätta den sista personliga prägeln på sitt kort, och det gör man verkligen snyggt med dessa.

Så nu unskar jag er en underbar dag, Fånga dagen!
Kram Anna-Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback