Snögubbe

Är ni som jag att ni längtar efter snön??? Det är så underbart när snön kommer och det blir lite ljusare, och framför allt när man kan göra snögubbar!

Men tills dess håller jag mig här inne och pysslar med lite stämplade snögubbar. Inkywings nya underbara snögubbar passar en snögubbs tokig stämplare som mig:-)



Papper:
Cardstock Vit och turkos, mönstrat papper från Bo Bunny

Stämplar: Snögubbe, Text Hej mitt Vinterland
Dekorationer: Hattnål, Ricrac band, brads, prickigt band
Färg: Stämpel färglagd med Promarker och Faber Castellpennor
Övrigt: Tag & Snöstjärna utstansat Cuttlebug, Cirkel punch 1,5" , Stämpelmotivet är satt på 3D kuddar för lite mera höjd på det hela.

Så fram med vinter inspirationen nu och pyssla lite snögubbar.
Kram Anna-Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback