Jordgubbar

Några mil från mig ligger en jordgubbsodling. Det är så härligt att gå där på sommaren och plocka jordgubbar samtidigt som man passar på att smaka de underbara solmogna bären direkt från plantorna.



Det prickiga röda papperet kommer från en härlig kollektion julpapper som finns att inhandla i butiken. Jag har valt att använda vitt tyll istället för ytterligare ett mönsterpapper och har samlat ihop mina dekorationer på ett och samma ställe.



Stämpeln
Ängsgröe har jag stämplat upp och klippt ut. Journalingrutan är från K&Co, filmstripen är Tim Holtz. De underbara pinsen som finns i många olika färger finns hemma i ladugården liksom öljetterna och de små minialpha stickerserna


Kommentarer
Postat av: Lena Katrine

Oi! Denne LO'en fikk meg til å lengte tilbake til sommeren :) Herlige friske farger!

Postat av: Gurkiss Scrappande

Helt underbar LO, jag älskar upp lägget, färgerna, super läcker verkligen :)



Kram Gurkiss

2009-11-29 @ 08:53:03
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback