Två små grattiskort

När det ligger spillpappersbitar både lite här och var är det dags att fundera ut nya sätt att använda dem på! Idag visar jag två minikort, snabbt och lätt att göra, och mycket användbart att ha hemma :).

Enkelt dekorerade med band, blommor och liten blingsten. På det understa satte jag lite pärlfloss istället för ett band. Inkywings egen Grattisstämpel är redan en av mina personliga favoriter!





Små grattiskort går att variera i det oändliga, görs på bara några minuter och passar till de flesta tillfällen.

Kommentarer
Postat av: annkan

Superfina båda två!!

Ett sånt skulle jag bli överlycklig av att få. :-)



Du är såå duktig!



2009-05-23 @ 00:22:01
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jättefina!

Postat av: Gunilla

Det var en kul idé, JÄTTESNYGGA!

2009-05-24 @ 19:51:50
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback