Till små hemliga saker

Idag vill jag visa en liten låda av metall som jag klätt med papper (återigen från spillpapperslådan) och dekorerat med grungeboard, blommor och ett par av mina egengjorda pins. I lådan finns det plats för små hemliga saker :)






Grungeboard Minis är jättesöta och väldigt användbara! Här har jag färgat in dem med en bronsfärgad stämpeldyna och sen lagt ett lager 3D-lack ovanpå.



Här är en av mina pins som jag visade häromdagen.



Ytterligare en egengjord pin.



Nu blir det paus ett par dagar för min del, eftersom jag åker till mässan i Göteborg. Vi kanske ses i Inkywings monter?

Kommentarer
Postat av: Zarah

Du är som drottning Midas av scrapvärlden - allt du rör blir till guld. SÅ fint!

Postat av: Pippin

Kul att se dina egna pins. Jag gör också såna. Jag har nu också börjat med att göra mullbärsrosor själv. De är ju så söta.

2009-03-09 @ 13:19:13
URL: http://pia-design.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback