Gäst-DT

Då var det dags att presentera ytterligare en Gäst-DT. En plats vunnen i den stora jullovstävlingen.

Jag var jätteduktig och kopierade över filerna så jag kunde ta med dom in till den bärbara datorn och sitta med ett halft öga på melodifestivalen och ett halft på datorn ungefär.... tills jag inser att jag missat att kopiera över dom filer som jag först hade tänkt att presentera... suck. Nåja, jag har några fler att välja på så det blir lite bakvänd ordning här, jag tror inte ni misstycker. ;-)

Gäst-DT plats för Februari vanns av Anna Nilson (Scrap) och Mia S (Kort)
Gäst-DT plats för Mars vanns av Marie Asklund (Scrap) och Jenny Åhlund (kort).

Anna är presenterad med ett par LO tidigare men jag har ett par karameller kvar att bjuda på, dessa filer blev dock kvar ute i jobbdatorn.... så då tänkte jag ta fram Mias kort... och inser att dessa oxå är kvar i andra datorn. *hm*
Så då går vi raskt över till Mars-tjejerna istället och jag fiskar upp Marie Asklunds alster!
GRATTIS MARIE till en Gäst-DT plats!

*****************************************************

Jag hade sån tur att jag vann en gäst-DT månad och hem i brevlådan kom ett underbart paket i romantikens tecken med papper från  7gypsies, band, minipärlor, rosor, stickles, stämplar, chipboardformer etc.
Rött, beige och brunt blir så fint ihop! Jag ville göra två LOs i lite olika stil. Jag gjorde "Sara slappar" först och den blev lite mer stilren, och sedan gjorde jag en mer Shabby Chic-LO, "Ögon som glittrar". På den har jag distressat, chalkat, rivit, och knöglat papper. På de underbara minirosorna och de stämplade hjärtana har jag tagit stickles - Vintage Photo - för att det skall glimma lite om LOn. Jag har lagt till egna bokstäver, annars hittar ni allt material hos InkyWings. Sedan lockade verkligen materialet till att göra ett romantiskt kort och där använde jag röda minirosor som jag sedan tog minipärlor på.











Tack Lisa för att jag fick skapa med det här underbara paketet!

/Marie - MissMian


Kommentarer
Postat av: Willea

Wow! Vilka vackra alster! Minipärlorna på minirosorna blev ursnyggt :)

Postat av: Åsa - Scraphorse

Kanonfint!! Allting matchar så fint tillsammans!

2009-03-15 @ 10:52:45
URL: http://scraphorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback