En underbar mässa!

TUSEN TACK till alla

Besökare

Företag

Vänner som ställt upp och hjälpt till med allt från packning till att sitta i entrén mm!

Vädergudarna som såg till att vi fick så mkt sol så vi nästan stektes...(fniss)

Cirkusen som kom på söndag fm så vi fick se elefanter och annat spännande på Leksands gräsmattor.




Det har varit en underbar helg och förutom värmen så blev nya lokalen helt klart en lyckträff! Lokalen är nu bokad till nästa år igen! (3-4 juli)

Och vet ni.... nästa år så firar Papperskraft Leksand 10-års-jubileum!!!
Häftigt va?

Sveriges FÖRSTA MÄSSA!!! Japp, Sveriges första stämpel- och scrapmässa startade här uppe i Dalarna sommaren 2001.

Så boka in *helgen EFTER midsommar* 2010 för då fyller mässan alltså 10 år. Det kommer även då bli möjlighet till pyssel (30 platser) och så klart kommer det finnas ett gäng härliga företag att shoppa hos.


Kommentarer
Postat av: Cicci/Trollmor

Tusen tack själva! Lokalen var toppen och värmen var.....varm :-) ! Den gjorde oxå en lätt förvirrad Trollmor ännu mer vimsig! Vad sägs om att fråga efter stämplar när man menar penslar? Eller att känna paniken över en förlorad väska med nyinhadlat, som efter lite eftersök visar sej hänga på axeln....

Men trevligt var det :-) !

Postat av: Sofia/Jozie

Jag tänkte försöka reklamera värmeböljan till nån som styr över solen.... för den gjorde ju att vi inte orkade stanna hela dagen. Fick nämligen veta att rosa 32 skulle ha vunnit dörrpriset om den besökaren var kvar... Gissa vem det var då? JO JAG!!!! grina Men men, hoppas att den som drogs efter mig var någon nybörjare som säkert behövde alla fina saker bättre än mig. :D

Det var en TOPPENMÄSSA i år igen och självklart kommer jag nästa år också! Gillade också den nya lokalen massor.

Kram, Sofia - "Jozie"

2009-06-29 @ 21:17:29
URL: http://sofiascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback