InkyWings åker till Göteborg!

Veckan är snart förbi, men jag vill ändå få ut lite nyheter till er! :-)


Igår blev det nämligen (lite hastigt och lustigt) bestämt att InkyWings kommer ner till Nordiska Stämpel och Scrapmässan den 7-8 mars!


nordiskastampscrapmassan


Alla våra omonterade stämplar kommer finnas med ner, plus så klart så mycket annat som vi bara kan få plats med i montern. Med 15 års erfarenhet av stämplar och 8 år med InkyWings har jag massor av kunskap när det gäller stämplar så passa på att komma till vår monter om du behöver tips och råd.  


Förhoppningsvis har vi fått hem en stor påfyllning av dom härliga små pappersrosorna och kan ta med dessa till mässan. Du kommer även hitta färg, dynor, dekorationer och allt annat smått och gott som du vanligtvis hittar i butiken. :-)


Vill du förhandsbeställa något till mässan går det bra. Senast i början på veckan vill jag ha order och helst även betalningen så är det smidigare på mässan att lämna ut varorna. Förskottsbetalning alltså på förbeställningarna så långt det bara är möjligt!

******************************** 

NYHETER:
Vi har fått hem Alko-inksen med tillbehör nu och shopen är uppdaterad med köpknappar. :-)

Det är fortfarande bling-bling som gäller och vi har fått hem micro-pärlor i regnbågens alla färger och kan med varm hand rekommendera dessa små spralliga saker! Strö dom över dubbelhäftande tejp eller i lack/lim som torkar genomskinligt. Perfekt i mitten på blommor eller som pynt på chipboard mm.

Dom små pappersrosorna har nästan sålt slut och det gick med vindens hastighet. Jag kan dock glädja dig där ute som inte riktigt hann med att vi har en STOR laddning med nya blommor på väg hem. Det är även två sorters gröna löv med i den beställningen för dig som vill ha lite extra grönska runt dina blommor. (Om blommorna hinner komma hem så tar vi med dessa till Gbg på mässan!)


Påfyllning av Glimmer Mist och Perfect Pearls är på väg hem.
Glimmer Mist är färdigblandad glittrande/glimmande sprayfärg och Perfect Pearls är pulver som du kan blanda i vatten för egen mist, eller blanda i lack, limm eller annat målarmedium (akrylfärg tex) för att få en skimrande effekt. Två heta produkter att testa om du inte redan gjort det.


********************************

LAGERÖPPET FRAMÖVER:
Ondsdag 4 mars kl. 18-20 - obs! Troligen har jag börjat packa till mässan så ha överseende med viss röra här i lagret den kvällen!

Möjlighet att pyssla finns till en kostnad av 50:-. Du kan då sitta fram till kl. 21.00 om du vill. Fika och lån av verktyg och stansar ingår!

********************************

KURSER:

Vårens kurser är planerade och finns upplagda i butiken med datum och tider etc. 
Är ni en grupp om minst 5 personer så kan ni ha önskemål om annat datum så ser jag om jag kan ordna detta! 
 

********************************

FREDAGAR = STUDIEDAGAR

Under våren kommer jag ägna dom flesta fredagar åt att studera! :-)
Jag läser den populära kursen "Digital Bildbehandling" på distans på högskolan.
Jag har valt att ta det på fredagarna eftersom det ändå är ganska lugnt här på lagret då och det mesta är packat och avklarat sedan tidigare i veckan. Så om du inte får svar på e-mail på stört under fredagar så vet du vad det beror på! :-) 

/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback