Vinnere :)

Først av alt, tusen tusen takk for att dere tok dere tid til å kommentere i en travel førjulstid!!
Kommentarene varmer langt inni hjertet :)
Og jeg setter så stor pris på dem!
*Stor klem*


Da har jeg trukket vinnerne :)

Og vinner av grab-bag med stempler ble i følge Random.org nr 7 og det er Lena Katrine!
Postat av: Lena Katrine

Ååååååååååååh! Så snill du er :)
Disse julestrømpene er bare så fantastisk lekre!!!

Men hvilket innlegg likte jeg best??? Hmmm, jeg liker alle jeg :) Men må jeg velge, så tror jeg at det må bli det med tags og transferteknikken! Flott forklart og vist, slik at det så enkelt og morsomt ut - og jeg fikk hvertfall lyst til å prøve det ut selv :)

2009-12-13 @ 11:20:44
URL:
http://scrappeskreppe.blogspot.com/


Send adressen din til [email protected]

*************************************************************** 

Og vinner av Julestrømpen med godis ble nr 13 og det er Dorte!
Postat av: dorte

Hej Maya !
Du laver nogle fine og meget forskellige ting.
Det jeg synes bedst om i denne omgang er julestrømpene.
Lette at variere i udseende, og lette at fylde med ting til folk som fortjener "det lille ekstra".
Det går an at sprede megen glæde med dine strømper.

2009-12-13 @ 19:38:05

Send adressen din til [email protected] så sender jeg strømpen i posten til deg :)

Gratulerer sååå masse begge to!
Klem fra Maya :)

Kommentarer
Postat av: Lena Katrine

Næææh! Det er ikke sant vel??? Jeg vunnet?

Åh, så fantastisk moro!!! hopper opp og ned av glede

Tusen, tusen takk!! Juhuuu!!!!

Postat av: annkan

Stort Grattis till båda vinnarna!! :-)



Och Tack söta Maya för chansen!



kram

2009-12-14 @ 19:28:55
URL: http://annkan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback