Vinnaren 4:e advent

OOO så många snälla komentarer. Hm skulle ha en utlottning efter mina veckor jämt kanske;-) Så jag vet vad som går hem mest:-)


Jag vill önska Er ALLA en riktigt Godjul och ett Gott Nutt ÅR.

Och nu.....

Vinnaren har jag tagit fram med hjälp av Random.org. Och nu är ni nyfikna...

Vinnaren av den andra adventsutlottningen är:

Christine Marie
 

Jeg synes innlegget kalt "Snabb julkort" var genialt. Så nydelige julekort som er raske å lage er jo fantastisk. Skulle virkelig ønske jeg og klarte det, mine blir alltid liggende til jeg får gjort ferdig siste detalj som bare må være med.
Deilig at ikke det bare er meg som bruker lang tid på julekort ;)
Ha en riktig God Jul!

URL: 
http://christinesscrap.blogspot.com/

För att vi ska kunna skicka din vinst till dig,  maila oss ditt namn och adress till: [email protected] Så kommer det att dyka upp en härlig grabbag med stämplar i din brevlåda.

Kram Anna-Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback