Tändsticksaskar

Nästa beprövade och populära julgåva är tändsticksaskar. Jag brukar samla ihop och göra några stycken på en gång. Ibland slår jag in dom var för sig och ibland så stoppar jag även med några värmeljus.

Här har jag skapat med hjälp av Bo Bunny och Basic Grey papper, lite stämplar, bling, punchinella, band och biljetter.
Jag har använt mig av lite olika tekniker; på den första har jag embossat med silver direkt på pappret, på den andra har jag färglagt ett motiv med Promarkers och fäst med 3-d kuddar och på den sista har jag stämplat med Adirondack-dynan direkt på pappret och sedan fäst en liten rosett med hjälp av gluedots. Blir en lite rolig, extra effekt med rosetten! :0)
Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Malin

Så söta!

Postat av: Anneli

Vad fina grejer du gör! Tack för all inspiration.

Jag önskar dig och de dina en god jul och ett gott nytt år.

2009-12-23 @ 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback