Lucia ála Tim Holtz inspiration

Här hemma så är min stora inspirations källa Tim Holtz just nu, i shopen hittar ni massor av underbara stämplar som du kan leka loss med. Här på Tims Blogg hittar ni hans inspirerande 12 tags of Christmas. 12 underba tutorials hur du kan använda hans underbara stämplar och andra produkter.


Jag har inspirerats av Tim Holt till denna LO. De Tim Holtz stämplar jag har använt är 2 år gamla men det finns massor av fina julstämplar från årets kollektion i shopen;-)




Papper:BoBunny - SNOWY SERENADE
Dekortaioner:Jul Biljetter Inkywings, Stick-it-FELT bokstäver White
Stämplar: Tim Holtz
Övrigt: Stickles, distress Rocket Candy på Filtbokstäverna. Snöflingestans Martha Stewart,
Distress Inkpad- TEA DYE, Distress Walnutstain.




Jag har klätt in en tag med papper från en gammal bok. "smutsat" ner den med distress aplikatorn, sedan har jag stämplat en grankvist samt Merry Christmas ordet emossade jag med guldpulver.



Med hjälp av stämplarna skapade jag en extra dekorruta. SMutsade återigen ner ett papper och stämplade grankvistarna med grön distressfärg. Noel stämplade jag med Fire Brick och embossade med clear embossingpulver.



För att bibehålla den gamla slitna locken på det underbara papperet stämplade jag ut ett gäng snöflingor i gamla boksidor.



De vita underbara filtbokstäverna gav jag lite glittrigare look. Jag målade i dem med Distress Stickless Rocket candy.

Ja det var dagens LO. Jag hopppas att den hjäälper er med julinspirationen, jag vet att här hemma är den på topp i alla fall.

Kram Anna-Lena

Kommentarer
Postat av: Lena Katrine

Stilig! Så mange flotte detaljer ;)

Postat av: Cina99

Underbar layout!!! Och jaa, visst är han en riktig idéspruta? Förstår inte var han får allt från... :)

2009-12-14 @ 19:02:32
URL: http://cina99.bloggagratis.se
Postat av: annkan

Vilken superfin layout!! Tycker om allt med denna.

2009-12-17 @ 19:34:47
URL: http://annkan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback