Ljus

Nu är det bråda tider! Samtidigt som jag verkligen njuter av att det snart är jul så kan jag inte riktigt förstå varför jag alltid ligger efter och att det blir stressigt på slutet. Fast jag tycker strax innan att jag har full kontroll på läget ;0) I juletid så tenderar det att bli en del pysslande med bra gå-bort-presenter. Det känns så bra att kunna ha något personligt med sig när man kommer hem till nära och kära. Men så är det ju det här med tidsplaneringen... Så dom här dagarna ska jag koncentrera mig på enkla, bra och trevliga gå-bort-presenter i jultema! :0)

Först ut är lite levande ljus:

Blockljus, enkelt dekorerat med wellpapp, mönsterpapper, sidenband och lite blomster och snöflingor.

En närbild på dekorationerna.

Jag brukar göra ett gäng sådana här och sedan slå in dom en och en i lite cellofan. Brukar bli en mycket uppskattad advents- eller julgåva!

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Cina99

Tid ja.... nästa år ska jag starta julpysslet i augusti ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback