Julgodis!

Dan före dan! Inte långt kvar nu! Nu är det mycket julstök i stugan kan jag lova. Nästa uppskattade present är julgodis. Jag brukar antingen göra eget eller köpa, och sedan stoppa det i en cellofanpåse och göra ett matchande pappershuvud att häfta fast.

Här har jag gjort en matchande påse till julkortet!

Kortet i närbild.

Greeting Farm motivet är färglagt med Promarkers. Sedan har jag använt lite vit Puffy på pälsdetaljerna för att få det riktigt fluffigt och mysigt. En "leksak" jag varmt kan rekomendera; hur kul som helst!!! :0)

Ha nu en fantastiskt skön och trevlig jul med massor av god mat, nära och kära och massor av fina julklappar. Och så hoppas vi på snö förstårs!

God Jul från Åsa

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jättefint! Det blev så snyggt med Puffy på pälsdetaljerna! God Jul & Gott Nytt År!

Postat av: Cina99

Jättefint kort och Puffy blev ju en jätteläcker detalj :)



God jul "tebaks" till alla er på Inkywings :D

2009-12-23 @ 16:39:25
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Sara - SaGam

Vad härligt blå grått här är! Snyggt! God Jul till er alla!

2009-12-23 @ 19:10:39
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: dorte

Hej !

Dagen før dagen er her. Vil benytte den til at sige tak for flot inspiration; og god jul.

2009-12-23 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback