Chokladask



Idag har jag altrat en liten chokladask med Riesenchoklad.

Nallebjörnsstämpeln från Angie B heter
Nalle med Paket. Jag har klippt bort några paket för att få plats på asken.

Textstämpeln är stämpeln God Jul rund. För att få det lite gammaldags utssendet på textstämpeln har jag färglagt med Promarker pennan Vanilla och sedan chalkat med två olika bruna nyanser av fluid chalk dynor. Först Creamy Brown och Sedan Chestnut Roan.



Pappret jag använt är från Bo Bunny. Det heter 'Tis THE SEASON Stripe.

Nu hoppas jag kunna göra någon glad.

Kram

Ann-Louice

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var då en söt liten ask. Jag är säker på att den som får denna gåva blir jätteglad!

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Asken blev så fin, mottagaren borde bli jätteglad!!

2009-12-04 @ 11:16:49
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Cath.

Å så söt. Hmmm... det ska jag nog sysselsätta mig med till julklapp till mina kolleger! Lite lagon present, har ju bara altrat större askar förut. Men ska man göra 14 st så blir det perfekt ju. Tack för idén!

2009-12-15 @ 22:06:00
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback