Tack för den här tiden!

Den här veckan blir min sista som medlem av InkyWings designteam. Jag har haft ett fantastiskt år som medlem i detta underbart kreativa team, och har lärt mig otroligt mycket! Jag vill tacka Lisa, alla DT-tjejerna och alla bloggläsare som gett så fina kommentarer! Ni är fantastiska allihop!

Förra gången jag skrev så visade jag små egengjorda dekorationer av grungeboard och InkyWings nya hjärtstämplar. Jag gjorde några till i samma veva, och har använt dem på olika alster. Här är en layout där så vanliga fotografier som barnen i TV-tittar-tagen får en romantisk inramning med Prima journalingblad, blommor, pärlfloss och lite bling. Hjärtat nere till vänster är gjort av grungeboard som jag stämplat med ett hjärta, klippt ut och sen lackat med crackle accents. Innan lacket torkat strödde jag små minipärlor över.



Jag har stansat kanten på den vita cardstocken med en Martha Stewart-stans. Missa inte att bland nyheterna i
butiken så finns flera vackra kantstansar att välja på! Helt klart ett måste både till kort och layouter.

Några detaljbilder:

     

Några av produkterna jag använt:

     


/Helena


Kommentarer
Postat av: Elisa

Tack för all inspiration! Den kommer jag att samla på mig i fortsättningen också genom din blogg!

Kram/Elisa

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vilken underbart vacker LO!!!!! - Jisses!

2009-09-01 @ 21:44:40
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: annkan

Den är verkligen helt underbar, den här layouten!

Precis som det mesta du skapar!

Du är en sann inspirationskälla- och jag hoppas vi får fortsätta njuta av dina alster via din blogg. :-)



Kram på dig!

2009-09-04 @ 11:59:36
URL: http://annkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback