Rosa grattiskort



Jag har använt den söta stämpeln Reeta från The Geeting Farm som säljs av InkyWings.

Jag har målat den med akvarellfärger på akvarellpapper.

Grattis rutan är en av de nya stämplarna från InkyWings.



På det prickiga pappret har jag använt denna stans från EK Success för att få en fin kant. Den är en modell mindre än den liknande bårdstansen som Fiskars har. Så den här stansen är ett givet måste.

Den är mycket lätt att stansa med och den kan till och med sätts fast i lägsta läge så den inte tar så mycket plats i packningen eller i lådan.



Jag har även använt dessa stansar från EK Success.



Jag har stämplat de nya psykocirkel stämplarna på ett papper och sedan klippt ut den med fjärilsstansen.

Därefter målade jag fjärilen rosa.

Sen målade jag hela fjärilen med en Stardust clear penna för att få den så glittrig och fin.



Jag stämplade även här de nya psyko cirkel stämplarna på ett papper som jag sedan klippte ut med blomstansarna.

Till den minsta blomman har jag använt grattisrutestämpeln som jag använde i sin helhet på kortet. 

Till sist målade jag alla blommorna med en rosa penna och applicerade lite glitter med pennan stardust clear.

Den fina metallblomman finns att köpa i butiken.

Jag tog lite rosa floss och snurrade runt en paper piercer för att få den att bli snurrig.

Kram

Ann-Louice

Kommentarer
Postat av: annkan

Ett jättefint kort med sköna detaljer!



Postat av: Maya

Åhhh noe så nydelig!!

Så lekkert malt og nydelige detaljer!

Du er dyktig,Ann-Louice :)

Go`klem fra Maya.

2009-08-23 @ 00:12:59
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback