Nyhetsbrev v.33



Banner IW Nyhetsbrev


Vecka 33

Nu är jag åter på jobbet efter 4 veckors härlig semester. Lite på halvfart eftersom barnen fortfarande har sommarlov, men det är skönt att komma igång i ett lite lagom tempo. Hoppas ni haft lika härlig sommar som jag!

******************************** 
nyhetsfronten är det för tillfället inte så mycket som kommit hem, men inom kort börjar leveranserna droppa in med både nyheter och påfyllning. :-)


Ett stämpelsläpp är planerat till hösten och troligen kommer detta ske i samband med mässan i Partille Göteborg i slutet av September.


Lite BoBunny-papper kommer laddas upp i butiken inom kort, dessa kom hem till mässan här i Leksand men har ännu inte hittat in i butiken. På beställningslistan står sedan ett par till av dom nya serierna från BoBunny - härligt fina om jag får säga vad jag tycker.


En STOR beställning på stämplar från Stampscapes är precis lagd och väntas hem inom kort. Dom brukar vara rätt snabba på att leverera. En nyhet är att det nu går att få tag på stämplarna omonterade så det ska bli oerhört spännande att sparka igång den kategorin igen. Har du inte stött på stampscapes förut så kan jag bara säga att du missat något våldsamt roligt. Stampscapes är naturstämplar som man bygger scener med, allt från det pyttelilla till stort och avancerat - för alla smaker alltså.

The Greeting Farm har ännu inte landat från förbeställningen som gjordes i mitten av Juli, men jag fick nyligen besked om att ordern är på G och förhoppningsvis skickas den inom ett par dagar och anländer här under nästa vecka. Håll tummarna!


Nytt för i höst är att personliga stämplar nu tillverkas VARJE månad, utom under sommarmånaderna Juni och Juli. Det blir ett test för att se om beställningsantalet räcker till för att köra så ofta. Beställningen görs i en egen shop (länkat från vanliga webshopen) och all info rörande detta står i den separata shopen. Se till att läsa noga så du inte missar viktig information!

********************************
Fredag = Studiedag!
Även i höst kommer jag studera på fredagar. Jag har nämligen kommit in på distanskursen Fotografering - visuell kommunikation på högskolan och ser fram emot vidga mina vyer inom detta.

******************************** 

Kurser och öppettider i höst:
Webshopen är nu uppdaterad med höstens kurser och
öppettider för lagret.

********************************
Du hittar InkyWings på följande mässor i höst:
Papperskraft 26-27 September Partille Göteborg http://www.papperskraft.se/
Troligen även Karlstad 24-25 Oktober.

********************************

I sommar kommer InkyWings katalog att bantas! 
Under sommaren kommer vi rensa i katalogen och många av våra motiv kommer att utgå. Motiven kommer läggas i en special-kategori till utförsäljning så det tydligt syns vilka motiv som försvinner och ni får hjälpa till att rensa lagret.


Så här var det sagt innan sommaren, men tyvärr har jag inte hunnit med att ta tag i det ännu. Det *kommer* att ske, och nu inom snar framtid för katalogen MÅSTE rensas. ;-) Så fortsätt hålla utkik, det blir som sagt tal om fyndpriser på motiven som utgår...

********************************

Lagret fyller 1 år!
Vi firar söndagen den 30 augusti kl: 13-17 med fina erbjudanden och en repris av den smaskiga chokladfontänen! En dag värd att planera in ett besök i lagret alltså.

********************************

Häng med oss på en spännande höstresa i pysslets tecken.
/Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback