15*15 cm

Denne uken skal dreie seg om størrelse :)
Fordi noen ganger har størrelsen betydning ;)

Og det skal handle litt om helhet i kortet.
**************************
This week it is all about size :)
Because sometime the size matter ;)

And we also look att the insides of the card,and make it look as nice as the outside.




Kortet her er laget til Henning som skal konfirmeres nå i høst.
Han er glad i schæfer hunder og liker fargen svart :)
Så da ble kortet holdt i svart og grått,og med det nydelige schæfer stempelet til
InkyWings.
"Henning" er kuttet ut med cricut`n.
Panelene bak motivet er kuttet ut med spellbinders.
**************************
This card is made for Henning,whos is gonna celebrate his confirmation this autumn.
He loves German sheperds and the colour black :)
So then i make the card in black and grey and used this beautiful stamp from InkyWings.
"Henning" is cut out with my cricut.
The panels behind the motif is Spellbinders.




Zoomet inn på den nydelige hunden :) (artikkelnr; 6216E )
*****************
Zoomed in on the wonderful dog :) (Item number; 6216E )



Innsiden av kortene mine er bestandig i samme layout som på utsiden.
Dette både for å få helhet i kortet og for att det skal gå litt "fortere" ;)
***********************
Inside of my cards is always in the same layout as the front.
This i do because i think the cards look more whole,and because it goes "faster" ;)




Det samme med baksiden av kortene mine,der også følger jeg samme layout.
Her har jeg brukt en journaling-sirkel (artikkelnr; 8048G) ifra InkyWings,som jeg har skrevet navnet mitt i :)

Dette kortet var i størrelse 15*15 cm,en for meg standard størrelse.
Det er denne jeg stort sett lager alle kortene mine i.

Men som sagt,denne uke blir fyllt opp med kort i alle mulige størrelser :)
Og kanskje kan det dukke opp noen nye favoritter?!

Klemmer fra Maya:)
***********************************
The same with the back of the card,there i also uses the same layout.
And here i have used a journaling-cirkle (item number; 8048G ) from InkyWings,and then written my name in it :)

This card was in size 15*15 cm,for me this is standard size.
My cards are in this size,most of the time.

But as i said at the beginning,this week will be filled up with all kinds of sizes :)
And maybe it will be some new favorites?!

Hugs from Maya:)

Kommentarer
Postat av: Aina B.

Så lekkert dette ble da, Maya! Stilrent og flott. Helt sikkert midt i blinken til han som skal ha det :O)



Klem fra Aina.

Postat av: Eva Helen

Så Stilig!Flott den hunden og ikke minst spellbindersen.

2009-08-25 @ 01:11:48
URL: http://evascrappelogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback