Vill bara säga hej...

Den här veckan kommer jag att ha lite extra fokus på några av de läckra Tim Holtz-produkter som finns i Inkywings shop, bl a hans otroligt snygga stämplar, grungeboard minis och en mask. Produkterna passar precis lika bra till layouter som till kort.

Ibland är det roligt att skicka ett kort "bara för att" och jag försöker att ha lite kort liggandes för sådana infall. Här blev det ett "hej-kort" som jag höll ganska enkelt. Material från Inkywings: minirosor, dewdrops, grungeboard mini alfabet och ett smalt sandfärgat mockaband.



På minirosorna har jag duttat lite 3D-lack. En av minirosorna är en egengjord pin som jag visade här i bloggen för ett tag sedan.



Grungeboarden har jag endast 3D-lackat. Den är riktigt snygg som den är, även om jag oftast målar eller färgar den på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jag gillar kortet - jättefint. Vilken duktig rosmakare du är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback