Skumt värre

Idag har jag lekt med både Tim Holtz-stämplar och punchen retro flower (large och medium). Det här fina stämpelsetet har jag utgått ifrån :



Jag stansade ut blommor från samma mönsterpapper (MME) som jag använde under fotona. Flowerpunchen är ett bra sätt att få blommor som matchar layouten perfekt. Tim Holtz-swirlen hjälper tillsammans med blommorna till att rama in de små fotona. Lite svart pärlfloss fick binda ihop det hela.



Återigen har jag lekt med olika beadcaps som finns i butiken. Lite bling fick också vara med här och var. Ingen av blommorna är den andra helt lik. Det går att variera i oändlighet!



Vissa blommor har jag böjt inåt och vissa utåt, för att få dem att stå ut lite från sidan.





Material från
Inkywings shop: Tim Holtz stämplar, retro flower punch (large och medium), beadcaps, bling (köpes i remsor men går utmärkt att klippa isär och använda en och en), pärlfloss, mönstrat papper från My Minds Eye.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Såå fin LO! Vilken bra idé att matcha blommorna med använt papper i LO´n.

Postat av: annkan

Himmel, så fint!

2009-04-15 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback