Rosa,rosa! / Pink,pink!

Og her kommer en litt sen oppdatering idag :)
En skikkelig laaat søndag ;)

Jeg har igjen kost meg med å lage en enkel gavepose,med ett av stemplene som veldig snart finnes i
InkyWings shoppen.
Følg med,de kommer til å gå fort!!
***************************
And here comes an update,a bit late today :)
Lazy sunday morning ;)

I have again made a gift bag,with one of the stamps that very soon will be in InkyWings shop.





Jeg har brukt en av albumsidene som er å få kjøpt til BIA`n (Covers chipboard bracket  shape) til å forme gaveposen.
En serviett og en spellbinders dies til å kutte ut MF`s rosa og romantiske papir.
Blomstene er ett stempel fra InkyWings egen linje,som er malt i samme rosa farge som kjolen til prinsessen :)
Alt er malt med distresser.
Båndet passet perfekt til mitt rosa tema,i lys rosa og med hjerter :)
********************************
I have used on of the fronpages that you can by for the BIA (Covers chipboard bracket shape) to form the giftbag.
A cake-napkin and a spellbinders dies to cut out the MF pink and romantic papers.
The flowers are a stamp from InkyWings own line,and i have coloured them with the same pink as the princesses dress :)
Coloured with distress ink.
The ribbon matches my pink theme perfectly,light pink and hearts :)





Zoomet inn på den søte prinsessen :)
*************************
Zoomed in on the cute princess :)



Her har jeg brukt blitz,for å vise frem glitteret. Har brukt stickles stardust på stjernen,krona og på kjolen.
*********************
I tried to take a pic to show you the glitter. I have used stickles stardust on the star,crown and the dress.

Det var alt fra meg denne uka,takk for att du har fulgt meg!
Ha en flotters søndag,
klem fra Maya :)
*********************************
This was the last post from me this week,and thank you so much for following me!
Have a wonderful sunday,
hugs from Maya :)

Kommentarer
Postat av: annkan

Oj, så fint!!

Och vilken supersöt stämpel! :-)



/annkan

2009-04-12 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback